kingoffacebook.blogg.se

Det är jag som är TheSettoboy Kalifornien, och istället för att lägga upp 100 statusar per dag så kommer jag posta dom här på bloggen!

Gymmet!

Publicerad 2013-09-18 20:28:53 i Allmänt,

Precis varit och tränat på gymmet, sprang ''coopertestet'' på 12 minuter och klarade att springa 2817 meter. Vilket bevisar att all träning i 13 år har gett bra kondition resultat! Jag gjorde även 36 armhävningar på 60 sekunder. Efter att ha tränat så stretchade jag och gick en nedvarvning på 15 minuter på löpbandet. // Skol grej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

DJ Setto

Mitt namn är Setrak Sarkayan men även känd för DJ Setto och jag är en 18 år gammal kille från Stockholm. I min blogg kommer ni läsare inte läsa om vad jag äter eller gör på dagarna utan tvärtom. Ni kommer få läsa om läsvärda inlägg, musik jag gillar, följa min DJ karriär och delta i coola tävlingar. Jag försöker inspirera alla tjejer och killar både små och äldre. Ni kan följa mig på andra sociala medier såsom: Instagram: djsetto

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela